Har du ikke en online webshop?

DET ER TID!

Har du en fysisk butik og kæmper med salg, eller er du ny i branchen og vil starte onlinesalg?

Vi kan hjælpe dig.

Hvorfor du skal have en webshop?

1. Ingen geografiske begrænsninger

Bryd de fysiske barrierer og være tilgængelig for hele verden

Du er ikke afhængig af antallet af mennesker, der passerer din gade, eller antallet af brochurer, du har leveret i postkasser. Fra internettet kan du sælge til alle i hele verden og sende dem gratis e-mails på få sekunder.

2. Ingen åbningstider

Lad kunder købe dine produkter, mens du sover

Kunderne elsker at handle, det de ønsker, når de ønsker det. Der er ingen ferier eller lukketider, din virksomhed fungerer 365 dage om året, 24 timer i døgnet.

3. Fleksible opdateringer & Tilbud

Være på forekant med nye trends, og forblive relevant

En online butik kan altid opdateres, når du vil og uden omkostninger. Ting som at tilføje nye produkter, omorganisere dit katalog eller oprette et flash-salg kan implementeres med det samme.

4. Nem opsætning og vedligeholdelse

Du kan administrere din webshop, hvor som helst

Vi arbejder kun med de bedste platforme og teknologier, så vi kan levere værdifulde resultater inden for en kort periode. Vi hjælper dig med at forstå brugervenlig grænseflade på disse platforme.  Hvor som helst og når som helst.

5. Adgang til Analytics

Forstå dine kunder og skabe bedre resultater

Alle vores projekter får opstillet Google Analytics, der kan give dig indsigt i kundeadfærd, engagement og deres behov. Du kan finde ud af, hvor de fleste af dine kunder kommer fra, hvad de leder efter og bruge det til at forbedre og målrette mod dem med en mere personlig oplevelse.

6. Komfort for kunder

Spar tid og penge for dine kunder

Kunden kan købe produkter eller tjenester hjemmefra, når som helst på dagen eller natten. På grund af dets komfort kan forbrugere spare både tid og penge ved at søge hurtigt og let på dine produkter og foretage køb online.

7. Få feedback fra kunder

Virksomheder, der lytter til deres kunder, vokser hurtigere

Kundefeedback kan være brugbare oplysninger, som du kan bruge til at tilpasse din virksomhed mere præcist til kundens behov til at opbygge loyalitet, måle deres tilfredshed eller for at få dem til at føle sig vigtige og involveret.

Hvorfor skal du vælge os?

Vi er eksperter inden for E-handel

Vi har ikke kun relevant digital uddannelse og mange års erfaring. Vi er også digitale indfødte, der er vokset op med internettet og digitale medier, der nu er ekspertpositioneret til at designe og udvikle webshops, der leverer resultater. Derudover tilbyder vi også forretningsstrategi, marketing, vedligeholdelse og support efter lancering.

Læs mere om os

Ingen bindinger

Transparente

Ungt mindset

365 dages support

Vi er Certificerede
Shopify Eksperter

RELEVO. Digital er blandt de få med Shopify Ekspert Certifikat. Vi har hjulpet mange start-ups, iværksættere og veletableret virksomheder med at opnå succes på Shopify. Ved at kombinere en unik in-house viden med brugervenlig design og ren kodning, skaber vi højere konvertering og bedre købsoplevelser for netop dine kunder. Din E-commerce forretning er i sikre hænder hos os.

Begynd at sælge online inden for 3 dage!

Vi ved, hvad det kræver for at køre en succesrig webshop, og takket være vores partnere kan vi tage os af alt fra start til slut.

Vi bruger de bedste platforme til at udvikle din butik

Få din forretning online hurtigt, nemt og sikkert

Brugervenlig interface & indlæsningshastighed

Nem tilpasning med integrerede apps

Håndtere dine aktiviteter nemt på din smartphone

Kundesupport tilgængelig 24/7 - helt gratis

Vi tager os af levering til hele verden

Hurtig, præcis og effektiv klargøring af forsendelser

Forsendelsessystem med let overblik over dine forsendelser

Send personlige meddelelser der er tilpasset din virksomheds identitet

Pakkelabels udskrives automatisk ved oprettelse af forsendelser

Vi sørger for, at alle betalingssystmer understøtttes

Få kundekonto og betalingssystem i en enkelt pakke

50+ integrationer til shopsystemer, der er lette at installere

Få en indløsningsaftale inden for 1-3 dage

Responsivt og brugervenligt betalingssystem

Vores priser

Nødvendig

Velegnet til nye virksomhed, der ønsker en designet, brugervenlig og mindre kompleks webshop end en fysisk butik.

Hosting & Domain
Free SSL certificate
Webmail setup
Technical support
Payment gateway setup
User-Friendly Interface

10.000 - 15.000DKK

Avanceret

Velegnet til større virksomheder, der har brug for avancerede funktioner eller optimeringer for at øge deres kundeemner.

Everything from Basic Plan
Delivery setup
Abandoned checkout
SEO setup by Expert
Email marketing

15.000 - 25.000DKK

Skræddersyet

Velegnet til virksomheder, der ønsker en skræddersyet webside med stærk visuel kommunikation og detaljeret UX-design.

Everything from Advanced Plan
Customized design
Dedicated UX/UI Designer
Personal advisor
Content writing

25.000DKK +

Basis

Velegnet til en lille virksomhed, der ønsker en simpel hjemmeside med mindre kompleksitet for at få processen til at køre hurtigt rundt.

Payment gateway setup
Payment gateway setup
Payment gateway setup
Payment gateway setup

5.000 - 10.000DKK

Professionel

Velegnet til mellemstore virksomheder med høj trafik på deres hjemmeside, der ønsker et tilpasset design med fokus på at få kundeemner og konvertering.

Payment gateway setup
Payment gateway setup
Payment gateway setup
Payment gateway setup

10.000 - 20.000DKK

Enterprise

Velegnet til større virksomheder, der ønsker at øge antallet og kvaliteten af kundeemner ved hjælp af digital strategi og fuldt tilpasset design for at opnå konkurrencefordele.

Payment gateway setup
Payment gateway setup
Payment gateway setup
Payment gateway setup

20.000DKK +

Alle vores projekter inkluderer

Brugervenlig design
Hurtig hastighed på hjemmeside
Digital strategi
Mobil og tabletvenlig
Hosting & Domæne
Gratis SSL (Sikkerhed)
Opsætning af Webmail
Gratis SEO-optimering
Teknisk Support
Vedligeholdelse af webshoppen

Er du klar til at starte din online webshop?

Send os en besked

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Sebastian Frederiksen

Head of Department